سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگه می خواین بطور رسمی و قانونی پول چاپ کنید حتما این وبلاگ رو ت

Monday, January 16, 2006

اگه می خواین بطور رسمی و قانونی پول چاپ کنید حتما این وبلاگ رو تا انتها بخونید

بنام خدا

اگه می خواین بطور رسمی و قانونی پول چاپ کنید حتما این وبلاگ رو تا انتها بخونید

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند

این وبلاگ رو به طرق زیر سیو کنید تا بعد هم در دسترس شما باشد.

file\ send\shortcut to desktop


با همکاری :
1 شرکت تجارت الکترونیک اریا بشماره ثبت 207695
2 گروه کارت های اعتباری ایران با مالکییت شرکت زرین کارت شهر بشماره ثبت 191726
3 شرکت فرانشر بشماره ثبت 202500
4 سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان .
و با سرمایگذاری
5 شرکت داده پردازی خراسان – 1365
6 شرکت ایجاد ارتباطات بین الملل – 1379
7 شرکت صفحه سفید -1376
8 شرکت تعاونی کارکنان انتشارات سروش -1381
9 شرکت Ashco international - 1999

سایت ایران بین بعد از اینکه مدت ها برای معرفی خود شیوه های مختلفی از جمله تبلیغ در نشریات، روزنامه ها و سایت های پر بیننده، شرکت در نمایشگاه های مرتبط، پخش کاتالوگ و بروشور، چاپ آگهی در کتاب های مختلف و... را در پیش گرفت، نهایتاً در مرداد ماه سال 83 تصمیم گرفت به جای تمام ابزار های تبلیغاتی سنتی، از روش نوین بازاریابی اینترنتی استفاده نماید.

انواع بازاریابی در ایران بین چگونه صورت می گیرد و کارمزد ها چیست؟ شیوه بازاریابی ایران بین جزو روش های نوین بازاریابی در عصر ارتباطات به حساب می آید و بخش عمده ای از آن از طریق اینترنت قابل انجام است. به همین دلیل نیز به راحتی قابلیت آن را دارد که به عنوان شغل دوم افراد باشد و ظرفیت تبلیغ به عنوان یک شغل مناسب برای کار در خانه را نیز دارد.
هر فرد می تواند به عنوان یک بازاریاب مستقل با شرکت همکاری کند و از یک موقعیت عالی، برای کسب درآمد استفاده نماید. ولی فراموش نکنید که این تنها یک موقعیت است. مانند هر کار دیگری، بازاریابی از هر نوع آن(سنتی و مدرن) نیز به زحمت و کار جدی نیاز دارد، بر خلاف تصوری که بسیاری از افراد ممکن است از بازاریابی اینترنتی داشته باشند، عضویت در یک شبکه بازاریابی به معنی سرمایه گذاری در بورس یا یک بانک نیست که به صورت ماهانه یا سالانه برای شما، بدون اینکه فعالیت ویژه ای انجام دهید، سود دهی داشته باشد. سود دهی در این مجموعه ارتباط مستقیم با فعالیت بازاریابی شما دارد.

در سیستم بازاریابی ایران بین هر فرد بدون پرداخت وجه، بدون خرید کالا و بطور کلی بدون هیچ گونه قید و شرطی و فقط با ثبت نام در سایت می تواند به عنوان یک بازاریاب مستقل فعالیت خود را آغاز کند. هر فرد در ابتدا بازاریاب معمولی به حساب می آید و بتدریج با افزایش فروش محصولات سایت به بازاریاب برنزی، نقره ای و در نهایت بازاریاب طلایی ارتقاء می یابد. در صورتیکه یک بازاریاب موفق شود میزان فروش خود را به 75 هزار تومان برساند به بازاریاب برنزی، در صورتیکه 200 هزار تومان از محصولات سایت را بفروشد به بازاریاب نقره ای و اگر فروش خود را به 400 هزار تومان برساند به بازاریاب طلایی ارتقاء خواهد یافت.


ذکر سه نکته مهم در این زمینه ضروری به نظر می رسد:نخست آنکه، سایت بسته های متنوعی با ترکیبهای مختلفی از انواع کتاب، سی دی و کارت اینترنت را طراحی کرده است که به قیمتهای 50 هزار تومان، 40 هزار تومان، 30 هزار تومان و ... به صورت یکجا قابل فروش هستند(محصولات داخل بسته های ویژه همگی به قیمت بازار و پشت جلد ارائه شده اند). درصورتیکه یک بازاریاب معمولی موفق شود یکی از این بسته ها را به فروش برساند، امتیاز فروش 75 هزار تومانی برای ارتقاء به بازاریابی برنزی را کسب می کند.(بازاریابان نقره ای و طلایی نیز با فروش هر یک از این بسته های ویژه، 75 هزار تومان به مبلغ فروش خود اضافه خواهند کرد). برای اطلاع از جزییات این بسته ها لطفا صفحه اول سایت را مشاهده فرمایید.دوم آنکه جایگاه بازاریابی افراد در این سیستم دائمی است.و سوم آنکه برای فروش محصولات سایت توسط بازاریابان و ارتقاء آنها به بازاریابان برنزی، نقره ای و طلایی محدودیت زمانی وجود ندارد. یک بازاریاب ممکن است ظرف مدت یک روز 75 هزار تومان فروش داشته باشد و یک بازاریاب دیگر یک ماه و دیگری یکسال.

بنابراین و بطور خلاصه کلیه بازاریابان مستقل سایت از پنج طریق امکان کسب درآمد دارند

الف) فروش مستقیم محصولات سایت(کتاب، سی دی، کارت اینترنت و بنر های تبلیغاتی سایت) به دیگران توسط شخص بازاریاب

ب) فروش مستقیم محصولات سایت(کتاب، سی دی، کارت اینترنت و بنر های تبلیغاتی سایت) به دیگران توسط تیم زیر مجموعه بازاریاب

ج) پیش خرید نقدی محصولات سایت(از طریق حساب ویژه خرید از ایران بین)

د) بازاریابی برای آریا کارت

ه) بازاریابی برای پذیرش آریا کارت در فروشگاه های فیزیکی و مجازی(مرچنت یابی)

الف) فروش مستقیم محصولات سایت به دیگران توسط شخص بازاریاب
سایت از بابت فروش کتاب های داخلی و خارجی و همچنین کارت اینترنت 3 درصد کارمزد و از بابت فروش بنرهای تبلیغاتی سایت 10 درصد کارمزد به کلیه بازاریابان پرداخت می کند. برای این منظور سایت امکاناتی را نیز برای بازاریابان فراهم کرده است. کلیه بازاریابان سایت این امکان را دارند که از طریق سیستم بازاریابی اینترنتی ویژه ای که از طریق ای میل های متداول عمل می کند و در اختیار افراد قرار می گیرد، محصولات سایت را به دیگران معرفی کنند. کنار هر کتاب گزینه ای وجود دارد تحت عنوان" بازاریابی ایمیلی این کتاب" که از طریق کلیک روی آن می توانید لینک کتاب مربوطه را به همراه توضیحات خودتان برای دیگران ای میل نمایید. در صورتی که فرد از طریق کلیک بر روی ای میل ارسال شده توسط شما محصول مورد نظر را خریداری نماید، 3 در صد کارمزد به شما تعلق می گیرد.

همچنین این امکان برای بازاریابان مستقل سایت که خودشان دارای وب سایت هستند وجود دارد که بنر ایران بین را به سایت شان اضافه کنند(Affiliation Service ). شکل بنر و مطالب داخل آن می تواند هر چیزی باشد. برای مثال ممکن است شما در بنر مربوطه یک کتاب خاص یا گروهی از کتابها را تبلیغ کرده باشید. همچنین ممکن است یک موضوع خاص مثلا فروش کتب خارجی و یا سیستم بازاریابی ایران بین را معرفی نمایید. این موضوع تا جایی که با مطالب داخل سایت مغایرت نداشته باشد به خود شما ارتباط دارد. در هر صورت ایران بین بر مبنای کلیه سفارش های نهایی که مبدأ آنها سایت های دیگران باشد 3 درصد کارمزد به صاحب سایت پرداخت می کند. برای این منظور تنها کافیست link بنر مربوطه را آدرس url زیر قرار دهید:

http://www.*****.com/default.aspx?AffUID=YourID
برای مثال:
http://www.*****.com/default.aspx?AffUID=FAFA892506001

لینک مذکور ببیننده را به صفحه اول سایت هدایت می کند. درصورتیکه شما قصد دارید بیننده را به صفحه خاصی از ایران بین هدایت کنید کافیست ابتدا url صفحه مورد نظرتان را در سایت مشاهده کنید و بعد به انتهای link صفحه مربوطه AffUID=YourID? را اضافه کنید. برای مثال اگر شما می خواهید بیننده بطور مستقیم به صفحه مزایای بازاریابی سایت برود باید link زیر را برای بنر خود قرار دهید:

http://www.*****.com/ecard.aspx?AffUID=YourID
برای مثال:
http://www.*****.com/ ecard.aspx?AffUID=FAFA892506001

نکته مهم در این زمینه این است که وقتی دریافت کننده ایمیل روی کتاب مربوطه کلیک می کند و یا وقتی که بازدید کننده وبلاگ و یا سایت شما روی بنر طراحی شده کلیک می کند و به سایت ایران بین می آید، علاوه بر اینکه خریدهایش برای شما پورسانت دارد و میزان فروش شما را افزایش می دهد، اگر به هر دلیلی علاقه مند شد بازاریاب سایت شود، شناسه شما در بخش شناسه معرف به گونه ای درج می شود که شخص نمی تواند آنرا تغییر دهد. حتی اگر از سایت خارج شود و کامپیوتر خود را نیز خاموش کند و فردا مجدداً به سایت بیاید، شناسه شما همچنان در بخش معرف درج شده است. بنابراین حقوق شما همواره محفوظ خواهد ماند.

علاوه بر این، بازاریابان می توانند به طور مستقل و بدون استفاده از امکانات بالا نیز به بازاریابی عمده و یا جزیی بپردازند. خریداران اینترنتی تنها باید هنگام سفارش، در فرم نهایی خرید، شناسه بازاریاب را به عنوان معرف ذکر کند.

امکان دیگر بازاریابی در این بخش، انعقاد قراردادی جداگانه با شرکت برای بازاریابی های عمده و تجاری می باشد. کلیه بازاریابان مستقل سایت می توانند با هماهنگی قبلی با بخش مربوطه به شرکت مراجعه کنند. کارمزد بازاریابی در این بخش برای سفارشهای عمده بین 5 تا 10 درصد است.

ب) فروش مستقیم محصولات سایت به دیگران توسط تیم زیر مجموعه بازاریاب
همانطور که عنوان شد کلیه بازاریابان سایت این امکان را دارند که خدمات سایت از جمله امکانات بازاریابی سایت را به دیگران معرفی کنند و در زیر مجموعه خود بازاریابان دیگری را به کار گیرند.

هر فرد جدیدی که تقاضای عضویت در شبکه بازاریابی ایران بین را بنماید و شناسه شما را به عنوان معرف در فرم ثبت نام خود درج کند، شما معرف مستقیم فرد به حساب می آیید. حال با توجه به اینکه فرد زیر مجموعه شما نیز این امکان را دارد که بازاریابان دیگری را در زیر مجموعه خود تعریف کند، شما برای افراد مذکور حکم معرف غیر مستقیم را خواهید داشت. هر بازاریاب از مجموعه فعالیت خودش و تیم زیر مجموعه اش منتفع می شود.

سایت از بابت فروش کتاب های داخلی و خارجی و همچنین کارت اینترنت توسط بازاریابان زیر مجموعه شما به دیگران(بازاریابانی که شما معرف مستقیم آنها هستید و آنها هنگام ثبت نام شناسه شما را به عنوان معرف درج کرده اند) 2 درصد کارمزد به شما پرداخت می کند. از بابت فروش بنرهای تبلیغاتی سایت توسط بازاریابان زیر مجموعه نیز 10 درصد کارمزد به بازاریابان معرف تعلق می گیرد.

علاوه بر این متناسب با رشد فروش کلیه بازاریابان زیر مجموعه شما و ارتقا آنها به بازاریابان برنزی، نقره ای و طلایی بدون توجه به اینکه شما معرف مستقیم آنها بوده اید و یا اینکه افراد زیر مجموعه شما خدمات سایت را به آنها معرفی کرده اند، شما حق بازاریابی دریافت خواهید نمود. پرداخت این حق بازاریابی هم به میزان فروش شما و هم به میزان فروش تیم زیر مجموعه شما بستگی دارد و از قواعد خاصی به شرح زیر پیروی می کتد:


درصورتیکه میزان فروش شما از محصولات سایت(کتاب های داخلی، کتابهای خارجی، کارت اینترنت و بنر های تبلیغاتی سایت) به 75 هزار تومان برسد شما به بازاریاب برنزی ارتقاء می یابید. در این شرایط به ازای هر 150 هزار تومان فروش بازاریابان زیر مجموعه شما(یعنی به ازای ارتقاء هر زوج بازاریاب زیر مجموعه شما به بازاریاب برنزی به شرط آنکه یک نفر در سمت راست و یک نفر در سمت چپ شما باشند سایت به میزان 1.33 درصد فروش آنها، یعنی 2000 تومان به شما حق بازاریابی پرداخت می کند. توجه داشته باشید شرط پرداخت این حق بازاریابی این است که شما خودتان به بازاریاب برنزی ارتقاء یافته باشید.
فرض می کنیم شما موفق شده اید میزان فروش خود از محصولات سایت را به 75 هزار تومان برسانید و به بازاریاب برنزی ارتقاء یابید. همچنین فرض می کنیم شما 5 بازاریاب در سمت چپ خود و 3 بازاریاب را در سمت راست دارید که همه آنها نیز به بازاریاب برنزی ارتقاء یافنه اند. پس در زیر مجموعه شما در حال حاضر 3 زوج کامل چپ و راست وجود دارد و حق بازاریابی شما تا این لحظه 6 هزار تومان می باشد. اینکه این 8 نفر را شما مستقیماً به سایت معرفی کرده اید و یا افراد بالای دست شما و یا زیر مجموعه شما آنها را در این جایگاه قرار داده اند اصلا در محاسبه درآمد شما تاثیری ندارد.


در مثال بالا افراد D,F,G,H اصلاً کسی را زیر مجموعه خود ندارند و فعلا حق بازاریابی به آنها تعلق نمی گیرد و فرد B با اینکه 2 نفر زیر مجموعه خود دارد و همچنین فرد E با اینکه یک نفر را در سمت راست خود دارد، هیچ درآمدی از این بابت کسب نمی کنند. بدلیل اینکه هنوز در زیر مجموعه آنها زوج کاملی(راست و چپ) به وجود نیامده است(البته پتانسیل مربوطه برای این افراد حفظ می شود).
توجه داشته باشید نحوه محاسبه پورسانت های شما به طور کلی براساس تعادل شما صورت می گیرد و اگر به طور مثال 30 بازاریاب برنزی در سمت راست شما و 40 بازاریاب برنزی در سمت چپ شما وجود داشته باشند شرکت برای شما تعادل 30 و درآمدی معادل تومان 60000=2000×30 در نظر می گیرد. در محاسبه تعادل تفاوتی نمی کند که آیا هر 30 نفر را شما به سیستم معرفی کرده اید یا زیر مجموعه های شما. بنابراین رسیدن به تعادل‎های بالا خیلی دور از ذهن نیست.

و اما نکته ای که حتماً باید به آن توجه کنید محدودیت های در نظر گرفته شده برای این درآمد، موسوم به محدودیت سطح است. در هر سیستم بازاریابی مدرن از این دست، علاوه بر ضرورت طراحی سیستم پورسانت دهی بر مبنای تشکیل هر زوج چپ و راست، می بایست برای جلوگیری از ورشکستگی صاحب بنگاه محدودیت های دیگری نیز اعمال کرد. برخی از شبکه ها از محدودیت های سطحی و برخی نیز از محدودیت های روزانه استفاده می نمایند. در سیستم بازاریابی ایران بین محدودیت روزانه وجود ندارد و تنها محدودیت در سطح تعریف شده است. در شبکه بازاریابی ایران بین برای کسب حق بازاریابی، در صورتی که بازاریاب برنزی باشد، نمی تواند در یک سطح بیش از 128 هزار تومان از بابت فروش افراد زیر مجموعه و ارتقاء افراد به بازاریابان برنزی درآمد کسب کند. اگر بازاریاب نقره ای شود این محدودیت از بابت ورود افراد برنزی به 256 هزار تومان و اگر طلایی شود از بابت ورود افراد برنزی به 512 هزار تومان افزایش می یابد.

و اما در چه شرایطی یک بازاریاب به بازاریاب نقره ای و طلایی ارتقاء می یابد و مزایای این پیشرفت چیست؟

در صورتیکه یک بازاریاب بتواند میزان فروش خود از محصولات سایت را به 200 هزار تومان برساند به بازاریاب نقره ای و و در صورتی که بتوانید میزان فروش خود را به 400 هزار تومان برسانید به بازاریاب طلایی تبدیل خواهید شد. اگر شما به بازاریاب نقره ای تبدیل شوید علاوه بر اینکه یک آریا کارت با تمام مزایای آن به شما تعلق می گیرد، امکان کسب درآمد تا سقف 384 هزار تومان در هر سطح به ازای زیر مجموعه های نقره ای نیز برای شما فراهم می شود. ضروری است درباره این بخش کمی بیشتر توضیح داده شود. وقتی افراد و بازاریابان زیر مجموعه میزان فروش خود را افزایش می دهند و از بازاریاب برنزی به بازاریاب نقره ای تبدیل می شوند، در آن صورت شرکت به ازای هر 400 هزار تومان فروش بازاریابان زیر مجموعه شما(یعنی به ازای ارتقاء هر زوج بازاریاب زیر مجموعه شما به بازاریاب نقره ای)، به شرط آنکه یک نفر در سمت راست و یک نفر در سمت چپ شما باشند سایت به میزان 0.75 درصد فروش آنها، یعنی 3000 تومان به شما حق بازاریابی (مازاد بر 2000 تومان قبل) پرداخت می کند. توجه داشته باشید شرط پرداخت این حق بازاریابی این است که شما خودتان به بازاریاب نقره ای ارتقاء یافته باشید. در واقع شرکت به ازای هر 400 هزار تومان فروش به ازای هر زوج نقره ای که در زیر مجموعه آنها شکل می گیرد علاوه بر کارمزد هایی که قبلا دریافت کرده بودید، 3 هزار تومان دیگر به عنوان حق بازاریابی جدید به شما تعلق خواهد گرفت. این حق بازاریابی ناشی از نقره ای شدن افراد زیر مجموعه، تا سقف 384 هزار تومان در هر سطح برای کلیه اعضای نقره ای قابل دریافت است. نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که درآمد های ناشی از شکل گیری زوجهای برنزی در زیر مجموعه افراد نقره ای(هر زوج 2 هزار تومان با محدودیت 256 هزار تومان در هر سطح)، با درآمد های ناشی از نقره ای شدن همین افراد(هر زوج 3 هزار تومان با محدودیت 384 هزار تومان در هر سطح) کاملاً از یکدیگر مجزا است. برای مثال اگر شما نقره ای باشید و کلیه افراد زیر مجموعه شما نیز نقره ای باشند، درآمد شما به ازای هر زوج 5 هزار تومان تاسقف 640 هزار تومان(256+384) در هر سطح خواهد بود.
اگر شما به بازاریاب طلایی تبدیل شوید، امکان کسب درآمد تا سقف یک میلیون و 536 هزار تومان در هر سطح به ازای زیر مجموعه های طلایی برای شما فراهم می شود. ضروری است درباره این بخش کمی بیشتر توضیح داده شود. وقتی افراد و بازاریابان زیر مجموعه میزان فروش خود را افزایش می دهند و از بازاریاب نقره ای به بازاریاب طلایی تبدیل می شوند، در آن صورت شرکت به ازای هر 800 هزار تومان فروش بازاریابان زیر مجموعه شما(یعنی به ازای ارتقاء هر زوج بازاریاب زیر مجموعه شما به بازاریاب طلایی)، به شرط آنکه یک نفر در سمت راست و یک نفر در سمت چپ شما باشند سایت به میزان 0.75 درصد فروش آنها، یعنی 6000 تومان به شما حق بازاریابی (مازاد بر 5000 تومان قبل) پرداخت می کند. توجه داشته باشید شرط پرداخت این حق بازاریابی این است که شما خودتان به بازاریاب طلایی ارتقاء یافته باشید. این حق بازاریابی ناشی از طلایی شدن افراد زیر مجموعه، تا سقف یک میلیون و 536 هزار تومان در هر سطح برای کلیه اعضای طلایی قابل دریافت است. نکته مهمی که باید به آن توجه شود این است که درآمد های ناشی از شکل گیری زوجهای برنزی در زیر مجموعه افراد طلایی (هر زوج 2 هزار تومان با محدودیت 512 هزار تومان در هر سطح)، با درآمد های ناشی از نقره ای شدن همین افراد(هر زوج 3 هزار تومان با محدودیت 768 هزار تومان در هر سطح) و درآمد های ناشی از طلایی شدن همین افراد(هر زوج 6 هزار تومان با محدودیت یک میلیون و 536 هزار تومان در هر سطح) کاملاً از یکدیگر مجزا است. برای مثال اگر شما طلایی باشید و کلیه افراد زیر مجموعه شما نیز طلایی باشند، درآمد شما به ازای هر زوج 11 هزار تومان تاسقف دو میلیون و 816 هزار تومان(1536+768+512) در هر سطح خواهد بود.


نکته مهم: اگر فردی برنزی باشد و در زیر مجموعه وی زوجهای نقره ای و یا طلایی شکل بگیرند، تا زمانی که شخص نقره ای و طلایی نشود درآمدی از این بابت به وی تعلق نمی گیرد، ولی پتانسیل آن حفظ خواهد شد و بلافاصله اگر شخص نقره ای شود تمام درآمدهای زوجهای نقره ای برای وی محاسبه خواهد شد، و زمانی که طلایی شود نیز همه درآمدهای ناشی از زوجهای طلایی به وی تعلق خواهد گرفت. البته محدودیت سطح عطف به ما سبق نخواهد شد. یعنی اگر شما درآمدی را به واسطه برنزی بودن و یا نقره ای بودن در یک سطح از دست بدهید و بعد طلایی شوید درآمد از دست رفته برگشت نمی شود. از این نظر زودتر نقره ای و طلایی شدن، از ارزش ویژه ای برخوردار است.
کارشناسان علم روانشناسی معتقدند که هر فرد دست کم بر 3تا 4 نفر در روابط خود با انسانهای دیگر تاثیرگذار است ... بنابراین با کمی درنگ در می یابیم که اگر شما 2 نفر فقط 2 نفر را که دارای انگیزه و پشتکار باشند را معرفی کنید ... و انها هم بهمین صورت دونفر را معرفی کنند ... پس از مدتی شاهد یک زیر مجموعه باور نکردنی خواهید بود .


پاداش ویژه:علاوه بر حق بازاریابی های ذکر شده، درصورتی که شما و تیم زیر مجموعه تان بتوانید فروش خود را افزایش دهید، شرکت یک پاداش ویژه به شما پرداخت خواهد کرد. در صورتیکه شما با فروش 200 هزار تومانی به بازاریاب نقره ای تبدیل شده و همچنین بتوانید معرف مستقیم 20 بازاریاب برنزی در سمت راست و 20 بازاریاب برنزی در سمت چپ باشید، سایت به شما یک جایزه 150 هزار تومانی اعطاء می کند. البته درصورتیکه شما از این جایزه استفاده نکنید می توانید از جوایز نفیس بعدی به شرح زیر بهره مند شوید. در صورتیکه شما با فروش 400 هزار تومانی به بازاریاب طلایی تبدیل شده و همچنین بتوانید معرف مستقیم 40 بازاریاب برنزی در سمت راست و 40 بازاریاب برنزی در سمت چپ باشید، می توانید به ازای هر 1000 زوج برنزی(تا سقف 9 هزار زوج) 700 هزار تومان پاداش ویژه نقدی دریافت نمایید. اگر پاداش هزار زوج برنزی اول و هزار زوج برنزی دوم را دریافت ننمایید می توانید بلافاصله با رسیدن به 3 هزار زوج برنزی بجای 2 میلیون صد هزار تومان، 972 هزار تومان اضافه، جمعا 3 میلیون و 72 هزار تومان دریافت نمایید. مجددا اگر پاداش رسیدن به 4 هزار زوج برنزی و 5 هزار زوج برنزی را دریافت نکنید می توانید بلافاصله با رسیدن به 6 هزار زوج برنزی بجای 2 میلیون صد هزار تومان، 972 هزار تومان اضافه، جمعا 3 میلیون و 72 هزار تومان دیگر دریافت نمایید. و همینطور اگر پاداش رسیدن به 7 هزار زوج برنزی و 8 هزار زوج برنزی را دریافت نکنید می توانید بلافاصله با رسیدن به 9 هزار زوج برنزی بجای 2 میلیون صد هزار تومان، 972 هزار تومان اضافه، جمعا 3 میلیون و 72 هزار تومان دیگر دریافت نمایید. سقف جایزه در این مرحله در صورت دریافت نقدی روی هر هزار زوج برنزی 6300000 تومان و در صورت دریافت روی هر 3 هزار زوج برنزی 9216000 است.

علاوه بر تمام مزایای پیش گفته، سایت یک درصد کارمزد نیز از بابت کلیه خرید های شخصی بازاریابانی که شما معرف مستقیم آنها هستید به حساب شما واریز می شود.

ج) پیش خرید نقدی محصولات سایت(از طریق حساب ویژه خرید از ایران بین)
هر فرد در سایت دارای یک حساب ویژه خرید از ایران بین است که با موجودی آن فقط می تواند محصولات سایت را خرید کند. بازاریابان می توانند برای ارتباط بهتر با مشتریان و تسهیل در امر پرداخت، به صورت نقدی حساب خود را شارژ کنند و هر زمان که مشتری قصد خرید محصولی را داشت، از حساب خود به حساب مشتری واریز کنند تا خریدار بتواند با سهولت و به سرعت وجه کالای خود را بپردازد. سایت برای بازاریابانی که حساب خود را 500 هزار تومان شارژ می کنند 25 هزار تومان و بازاریابانی که حساب خود را یک میلیون تومان شارژ می کنند 50 هزار تومان تخفیف در نظر می گیرد.

د) بازاریابی برای خدمات سایت و آریا کارت
کلیه بازاریابان سایت می توانند خدمات ویژه سایت را به دیگران معرفی و برای فروش آریا کارت به مشتریان علاقه مند، از روشهای مختلف اقدام به بازاریابی کنند. برای این منظور کافیست متقاضی آریا کارت هنگام ثبت نام شناسه شما را به عنوان معرف در بخش مربوطه درج کند. در این شرایط به ازای فروش هر آریا کارت مبلغ 5 هزار تومان به حساب الکترونیکی شما واریز می شود. فروش آریا کارت مستقل از سایر بازاریابی ها می باشد و رقم فروش آن برای ارتقاء افراد به بازاریاب برنزی منظور نمی شود.

ه) بازاریابی برای پذیرش آریا کارت در فروشگاه های فیزیکی و مجازی(مرچنت یابی): کلیه بازاریابان سایت این امکان را دارند که با مذاکره با فروشگاه های فیزیکی و مجازی، آنها را تشویق کنند که آریا کارت را به عنوان یک کارت اعتباری برای دریافت وجه از مشتریان بپذیرند. برای این منظور ضروری است افراد در صورت تمایل با هماهنگی قبلی مدیریت آریا کارت، به شرکت مراجعه حضوری داشته باشند تا توضیحات لازم در این خصوص به آنها داده شود. قراردادی مستقل در این زمینه با افراد منعقد خواهد شد. کارمزد بازاریابی در این بخش بسیار متنوع و قابل توجه است. در جلسه مذکور جزییات مربوطه و قواعد پورسانت دهی تشریح خواهد شد.
برای روشن تر شدن موضوع ذکر یک مثال واقع بینانه ضروری به نظر می رسد.
مثال:

حال بپردازیم به یک مثال واقع بینانه. فرض کنید شما به عنوان بازاریاب فعالیت تجاری خود را با ایران بین آغاز نمودید. فرض می کنیم شما یک بازاریاب با توانایی های متوسط هستید.
فرض می کنیم شما تنها می توانید شخصاً در هر ماه فقط یک نفر را به مجموعه خود اضافه کنید(شما معرف مستقیم فرد باشید) همچنین فرض می کنیم که افراد زیر مجموعه شما نیز توانایی مشابه شما داشته باشند. یعنی تنها یک نفر را بتوانند به مجموعه اضافه نمایند. به این ترتیب ظرف یک سال زیر مجموعه شما به 4095 بازاریاب می رسد که شما معرف مستقیم 12 نفر آنها هستید. در ماه اول شما یک نفر را به مجموعه اضافه می کنید، در ماه دوم شما باز هم یک نفر را در زیر مجموعه خود قرار می دهید و فردی که در ماه اول معرفی کرده اید نیز یک نفر را معرفی می کند. بنابراین در ماه دوم دو نفر به مجموعه اضافه می شوند. در ماه سوم شما و سه نفر دیگر، هر کدام یک نفر را به زیر مجموعه خودتان اضافه می کنید. یعنی در ماه سوم در مجموع چهار نفر به مجموعه اضافه می شوند. در ماه چهارم هشت نفر، در ماه پنجم 16 نفر و... وماه دوازدهم 2048 نفر. در مجموع در طول یکسال 4095 نفر به زیر مجموعه شما اضافه خواهند شد.
شما و افرادی که مستقیماً به مجموعه معرفی کردید دارای توانایی ها و همچنین ابزار مشابهی برای بازاریابی هستید. اولین کاری که ابزار آن در اختیار شما قرار گرفته است ای میل کردن کتاب های سایت به دیگران با متن پیغام خودتان است. هر فرد می تواند با استراتژی ای که خودش تعیین می کند، با صرف زمانی در حدود یک ساعت در روز دست کم 500 ای میل ارسال کند(50 کتاب برای 10 نفر یا ده کتاب برای 50 نفر و یا هر ترکیب دیگر). توجه داشته باشید بخشی از ای میل ها یک جا ارسال می شوند و امکان آن برای شما در نظر گرفته شده است. فرض کنید تنها یک درصد از ای میل های ارسالی شما منجر به سفارش شود. یعنی روزی 5 کتاب. از آنجایی که قیمت متوسط کتاب در حال حاضر در کشور 2200 تومان است. یعنی شما به طور متوسط از این بابت می توانید ماهانه 330 هزارتومان فروش و 3 درصد آن یعنی 9900 تومان درآمد کسب کنید.
درمورد کتاب های خارجی نیز از میان هزاران عنوان کتاب خارجی جدید که در روز منتشر می شوند، شما باز هم تنها با صرف زمانی معادل یک ساعت در روز امکان ایمیل 500 کتاب را دارید(با ترکیب دل خواه). باز هم فقط فرض می کنیم یک هزارم از این ایمیل ها منجر به فروش کتاب شود. در این شرایط شما در هر ده روز ،امکان فروش 5 کتاب خارجی با قیمت متوسط 60 هزار تومان را به دست آورده اید. یعنی 900 هزار تومان فروش که 3 درصد کارمزد آن مبلغ 27000 تومان در ماه می شود.
در پایان ماه اول شما از بابت حق بازاریابی مستقیم برای کتاب های فارسی و انگلیسی جمعاً 36900 تومان درآمد کسب می کنید.

در ماه دوم شما درآمد ماه اول را، بعلاوه درآمدی تحت عنوان حق بازاریابی غیر مستقیم که در واقع ناشی از عملیات(بازاریابی) فردی است که شما در ماه اول معرفی کرده اید، کسب می نمایید. با فرض بر اینکه فرد معرفی شده توانایی مشابه شما داشته باشد وی نیز می تواند به همان میزانی که شما کتاب فروختید، فروش داشته باشد. از این بابت 2 درصد فروش کتاب های فارسی یعنی 6600 تومان و 2 درصد کتاب های خارجی یعنی 18000 تومان کارمزد به عنوان معرف مستقیم وی به شما تعلق می گیرد. در ماه دوم با توجه به اینکه با معرفی نفر دوم توسط شما یک زوج کامل زیر مجموعه شما شکل می گیرد و آنها هم با فروشی که انجام می دهند به بازاریاب طلایی تبدیل می شوند، شما 11 هزار تومان(2+3+6) نیز حق معرفی بازاریابی جدید کسب می کنید.



همان طورکه مشاهده می شود با در نظر گرفتن فرض های محدود کننده بسیار زیاد(اضافه شدن ماهانه تنها یک نفر، مشابه بودن توانایی های افراد با یکدیگر، صرف زمانی محدود در ماه برای این منظور، فروش فقط تعداد محدودی از محصولات)، یک بازاریاب متوسط توانایی کسب درآمدی بیش از 13 میلیون و سیصد هزار تومان در سال را دارد. هر کدام از این فرض ها به راحتی قابل تغییر هستند. شما می توانید ای میل های کمتر، اما موثرتری را ارسال کنید از توضیحات مناسب استفاده کنید، در مناسبت های خاصی ای میل ها را ارسال کنید و .... در این شرایط قطعاً فروش شما بیشتر خواهد بود. یا به راحتی می توانید افرادی با توانمندی های بالا و علاقه مند را شناسایی و در زیر مجموعه خود قرار دهید. این شرایط درآمد شما را افزایش خواهد داد.

نحوه دریافت حق بازاریابی ها :

انواع حق بازاریابی ها بلافاصله بعد از نهایی شدن به حساب الکترونیکی شما واریز می شود. فقط حق بازاریابی ناشی از ارتقاء بازاریابان زیر مجموعه شما، در هر 24 ساعت یکبار به حسابتان واریز می شود.

حال تا خوشبختی فقط سه قدم فاصله دارید

قدم اول: عضویت در ایران بین

قدم دوم: خرید یکی از بسته های پیشنهادی مورد علا قه

قدم سوم: پیدا کردن حداقل دو نفر به عنوان زیر مجموعه


جزئیات چگونگی ثبت نام :

ابتدا برای اینکه عضو جدید سایت بشید روی لینک شماره 1 کلیک کنید :

1-http://iranbin.com/Index.aspx?mdl=AryaCardRequest&mode=ma?AffUID=MOAM122005001


پس دادن مشخصات روی متقاضی بازاریابی هستم بروید برای اینکار نیز میتوانید روی لینک شماره 2 کلیک کنید .( بد نسیت هنگام ثبت نام این سایت در پنجرهای جدا گانه باز باشد)


2-http://iranbin.com/Index.aspx?mdl=Profile2&rd=AryaCard&mode=ma?AffUID=MOAM122005001


پس از دادن مشخصات شما به مرحله دوم ثبت نام می روید ... در مرحله دوم ثبت نام از شما شناسه معرف می خواهد ( یعنی کسی که زحمت کشیده و این سایت را به شما معرفی کرده است یعنی شخص بنده ... توجه داشته باشید که برای اینکه حق کسانی که برای سایت تبلیغ می کنند ضایع نشود شناسه معرف اجباری است ... در پایین شناسه معرف - شناسه سرگروه امده است که هم می توانید شناسه مرا بگذارید و هم می توانید خالی بگذارید ... و بعداز اینها گزینه سمت که به دلخواه خود می توانید هر کدام از سمت راست یا چپ را بزنید .) ........ حالا شناسه من :


MOAM122005001


پس از زدن دکمه تائید کار تمام است ... حالا شما عضو سایت شده اید.


بهتون تبریک میگم


نکته مهم : اگر چنانچه در عملیات ثبت نام اشتباهی بوجود امد دفعه بعد برای ثبت نام از ایمیله دیگه ای استفاده کنید ... چون سایت قبول نمی کند .
قدم دوم :
حالا شما باید برای برنزی شدن یکی از بسته های پیشنهادی ایران بین رو بخرید .
برای اینکارشما می توانید روی لینک شماره 3 کلیک کنید ( و یا یک بسته به دلخواه انتخاب کنید .


3-http://www.iranbin.com/index.aspx?mdl=specialpackage?AffUID=MOAM122005001


نکته مهم : شما پول بسته ای که انتخاب می کنید را ظرف مدت 4 روز باید بپردازید ... برای اینکار می تونید پول رو بشماره حساب شرکت که( 0051131738 بنام شرکت فرانشر نزد بانک تجارت شعبه دریای نور کد 036 حواله کنید) و پس از اینکار با شرکت با تلفن 88695805 تماس بگیرید و ش
قدم سوم :
حال شما به 2 نفر انسان فعال نیاز دارید که همانطور که گفتم قطعا از اقوام -دوستان-اشنایان-همکلاسی ها و... براحتی میتونید پیدا کنید .
در پایان لازم بذکره که اگه سوالی داشتید میتونید به من ایمیل بزنید تا راهنمایی تون کنم .

amiriyan1@hotmail.com


یک پیشنهاد این وبلاگ رو در پنجره ای که هستید از منوی فایل گزینه سند و
گزینه شورت کات تو دسک تاپ رو انتخاب کنید و بعد از اینکه از اینترنت خارج شدید اونو بخونید و هر جا که خواستید سیو کنید .


file\ send\shortcut to desktop

در لینک زیر هم جواب تمام سوالهایی رو میتونید ببینید :

http://www.iranbin.com/membrquestions.htm?AffUID=MOAM122005001


فراموش نکید که ما با شما هستیم

خیلی ممنون که وقتتون رو به من دادید ... موفق باشید .

با همکاری :
1 شرکت تجارت الکترونیک اریا بشماره ثبت 207695
2 گروه کارت های اعتباری ایران با مالکییت شرکت زرین کارت شهر بشماره ثبت 191726
3 شرکت فرانشر بشماره ثبت 202500
4 سیستم بانکی طرح شتاب بانک سامان .
و با سرمایگذاری
5 شرکت داده پردازی خراسان – 1365
6 شرکت ایجاد ارتباطات بین الملل – 1379
7 شرکت صفحه سفید -1376
8 شرکت تعاونی کارکنان انتشارات سروش -1381
9 شرکت Ashco international - 1999